خرید فروش دستگاه تولید کاغذ از سنگ

سلام و عرض ادب.مهندس جواد رستمی هستم کارشناس تولید محتوا ازتیم pbgco در خدمت شما عزیزان هستم تا در مورد محصول جدیدی در مورد خرید فروش دستگاه تولید کاغذ از سنگ با نام {خرید فروش دستگاه تولید کاغذ از سنگ} توضیحاتی ارائه بدم. امیدوارم از این مقاله لذت ببرید

6260
1402/10/18
خرید فروش دستگاه تولید کاغذ از سنگ

برای افرادی که قصد دارند یک سرمایه گذاری زود بازده و با سود بالا داشته باشند، راه اندازی خط تولید کاغذ سنگی میتواند گزینه ایده آلی محسوب شود. همانطور که میدانید کاغذ سنگی از سنگ آهک تولید میشود و این سنگ ها در ایران به وفور یافت میشود.

برای دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید : 09120172006

این موضوع میتواند به خوبی نشان دهد که مواد اولیه برای تولید کاغذ سنگی بسیار است و وجود مواد اولیه بسیار سبب کاهش هزینه ها برای خرید مواد اولیه است. همچنین هزینه تولید کاغذ سنگی کمتر از کاغذهای معمولی است و هزینه تمام شده پایینتر، سبب قیمت کمتر کاغذ سنگی نسبت به کاغذهای معمولی شده است.

به این ترتیب شما با تولید کاغذ سنگی میتوانید محصولی را به دست مصرف کننده برسانید که مزیت های بیشتری نسبت به کاغذ معمولی دارد و قیمت آن نیز کمتر از نمونه های رایج در بازار است. در اصل با تولید کاغذ سنگی، هم میتوان از قطع بی رویه درختان جلوگیری نمود و هم میتوان در زمان اندک، صاحب سود مناسبی شد.

 


محصول مورد نظر از گراماژ ۶۵ تا ۴۰۰ را شامل می‌شود و برای انواع پوستر، ساک‌های دستی، کاغذ دیواری و … استفاده می‌شود. کاغذ سنگی در ضخامت‌های بالا از استحکام زیادی برخوردار است و امکان پارگی آن بسیار کم است. یکی از کاربردهای بسیار مهمی که این کاغذ در کشور ما می‌تواند داشته باشد در زمینه بسته‌بندی سیمان است. برای تولید کیسه‌های بسته‌بندی سیمان از پنج لایه کاغذ که روی آن را با یک لایه پلی‌اتیلن پوشش داده‌اند استفاده می‌شود. لایه پلی‌اتیلن برای جلوگیری از نفوذ سیمان به بیرون به کار برده می‌شود ولی در ساخت کاغذ سنگی چون از پلی‌اتیلن استفاده می‌شود نیازی به پوشش‌دهی ندارد. مصرف دیگر این کاغذ در تولید ظروف یکبار مصرف است، این مواد چون دوستدار محیط زیست است، زود به طبیعت برمی‌گردد و آسیبی نمی‌رساند.
بررسی بازار و رقبا
حدود ۵ سال پیش برای اولین بار کاغذ سنگی در کانادا تولید شد و حدود ۲ سال است که در چرخه اقتصادی جهان جای گرفته است. تفاوت کاغذهای معمولی و کاغذ سنگی در این است که به دلیل وجود الیاف کوتاه و بلند در کاغذ معمولی باعث مکش مرکب می‌شود و در چاپ چند رنگ، کیفیت مطلوبی نخواهیم داشت. برای داشتن چاپ با کیفیت‌تر از کاغذ گلاسه استفاده می‌شود و کاغذ سنگی کیفیت کاغذ گلاسه را با قیمت پایین‌تر به ما می‌دهد. چاپ‌پذیری کاغذ سنگی بسیار بهتر از کاغذ معمولی است. کاغذ معمولی به دلیل خلل و فرجی که دارد مرکب را جذب می‌کند در حالیکه کاغذ سنگی مرکب را جذب نمی‌کند و مرکب در سطح کاغذ باقی می‌ماند و حدود ۲۰درصد کاغذ معمولی مرکب مصرف می‌کند.
طبق آمار وزارت صنایع در سال ۱۳۹۱، ۶۸۰ هزار تن کاغذ وارد کشور شده است در حالی که تولید کاغذ در کشور ۱۲۰۰۰ تن است، که این ۱۲۰۰۰ تن را شرکت‌های چوکا و پارس تولید می‌کنند. و حدود ۲ درصد از نیاز داخلی را تامین می‌کنند. خط تولید کاغذ سنگی قابلیت تولید ۴۰۰۰ تن در سال را دارد پس برای تامین نیاز داخلی نیاز به نصب چندین ماشین داریم. اگر سیستم تولید کاغذ از سنگ در کشور نصب و راه‌اندازی شود میزان قابل توجهی از واردات کاغذ و خروج ارز از کشور کاسته می‌شود. همچنین منابع جنگلی ما نیز تخریب نمی‌شود. برای تولید هر یک تن کاغذ، ۴ تن درخت مورد استفاده قرار می‌گیرد. این در صورتی است که کشور ایران منابع درختی و آبی کمی دارد پس بهتر است که از کاغذ سنگی استفاده شود

 

خرید دستگاه تولید کاغذ سنگی (کاغذ از سنگ) مجموعه پارس بافت

مجموعه دانش بنیان پارس بافت گلستان مفتخر است که توانسته یکی از برترین خط تولید کاغذ سنگی موجود در بازارهای جهانی و کاملا بومی سازی شده توسط طراحان و متخصیص مجموعه خود از صفر تا صد را بسازد. پارس بافت به جهت بیش از 15 سال سابقه در زمینه ساخت تجهیزات و ماشن الات صنعتی و تخصص در طراحی و ساخت ماشین الات صنایع مفتولی، روابط گسترده و صمیمانه ای با کشور های همسایه به عنوان ارسال محصولات تولیدی خود که کیفیت در ساخت و استفاده از بهترین متریال سرلوحه همشگی در این مجموعه میباشد و رسالت ما در متکی بودن کشور عزیزمان از واردات بیهوده این تجهیزات است که با یک سوم هزینه پایین تر و راندمان چند برابری نسبت به نمونه های خارجی این دستگاه دست یافته ایم   .

 

شما برای کسب اطلاعات تکمیلی در مورد خطوط تولید ودستگاه تولید کاغذ سنگی و دریافت مشاوره رایگان، میتوانید با کارشناسان مجموعه ، تماس حاصل نمایید.