دستگاه تمام اتوماتیک تولید کاغذ سنگی

نوع محصول : ماشین آلات

اطلاعات محصول
جزئیات

دستگاه کاغذ سنگی  مجموعه دانش بنیان پارس بافت

مجموعه دانش بنیان پارس بافت اولین طراح و سازنده دستگاه تمام اتوماتیک تولید کاغذ از سنگ در کشور، که موفق به ابداع و ثبت گواهی اختراع این محصول میباشد.

برای دریافت مشاوره رایگان میتوانید میتوانید با شماره تماس 09120172006 تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند .

پارس بافت با ساخت این ماشین و تکنولوژِی کاغذ سنگی موفق به حفظ  در محیط زیست و منابع های ملی شده است تا  ایندگان نیز از این هدف بزرگ بهرمند شوند.

آیا تا به حال در مورد دستگاهی شنیده اید که می تواند بدون استفاده از قطع شدن شاخه ای از درخت ویا نیاز به مصرف شدن یک قطره اب  کاغذ تولید کند ؟

ماشین کاغذ سنگی دقیقاً این کار را انجام می دهد

 

برخلاف تولید کاغذ سنتی، که به قطع درختان و مصرف زیاد اب متکی است  ، دستگاه کاغذ سنگی کاغذ را از سنگ آهک، یک منبع پایدار و تجدیدپذیر، تولید می کند. سنگ آهک فراوان، غیر سمی است و در سرتاسر جهان یافت می شود. استفاده از این ماده برای تولید کاغذ نه تنها به کاهش جنگل زدایی کمک می کند بلکه مصرف آب و انرژی را نیز کاهش می دهد.

ماشین کاغذ سنگی و یا دستگاه کاغذ سنگی یک فناوری پیشرفته است که صنعت کاغذ را متحول کرده است.

از یک فرآیند تخصصی استفاده می کند که شامل تبدیل سنگ آهک به پودر ریز، مخلوط کردن آن با رزین و سپس پخش کردن مخلوط به صفحات کاغذ است. سپس می توان از این ورق ها برای کاربردهای مختلفی مانند بسته بندی، چاپ و حتی نوشتن استفاده کرد. یکی از مهمترین مزایای استفاده از این فناوری کاهش ضایعات در طبیعت  است. دستگاه کاغذ سنگی می تواند کاغذ و پلاستیک زباله را بازیافت کند و آن را به کاغذ سنگ تبدیل کند و راه حلی عالی برای کاهش محل دفن زباله ها ارائه کند، با این کار دیگر نگران طبیعت ومحیط زیست برای ایندگان نیستیم

 

دستگاه کاغذ سنگی پارس بافت نیز سازگار با محیط زیست و پایدار است. در فرآیند تولید نیاز به مصرف اب و یا قطع شدن شاخه ای از درخت نیست  و در نتیجه محصولی با کیفیت که یک انرژی پاک میباشد را تولید می کند و یک راه حل ایده آلی برای مشاغلی که برای شروع کسب کار خود از طرح حمایت از محیط زیست میباشد این فرصت را ایجاد میکند. علاوه بر مزایای پایداری و تجدید پذیری ، کاغذ سنگی نیز بسیار بادوام تر نسبت به کاغذ های سنتی میباشد.

مقاوم در برابر پارگی و می تواند در برابر دمای شدید مقاومت کند.

این باعث می شود برای محصولاتی که به استحکام و دوام نیاز دارند، مانند برچسب ها، نقشه ها و بسته بندی، گزینه ای عالی باشد.

بیشترین مصارف این محصول درصنایع کاغذی در کاغذ های دیواری مقوا و مورداستفاده قرار میگیرد،لازم به ذکر است ک در صنایع های همچون صنایع های پلاستیکی ،چوبی و ... نیز کاربرد بسیار تاثیر گذاری را ایفا میکند.

 

 

به طور کلی، ماشین کاغذ سنگی پارس بافت  یک فناوری نوآورانه و متحول کننده است که پتانسیل تغییر صنعت کاغذ پلاستیک و چوب  را دارد و راه حلی عالی برای مشاغلی است که به دنبال کاهش تخریب و اثرات منفی بر محیط زیست میباشد گذینه بسیار طلایی میباشد

 

 

از این رو در مجموعه دانش بنیان پارس بافت (زیر مجموعه هلدینگ چراغی ) با تکیه بر دانش و تجربه از 15 سال گذشته تمامی محصولات تولیدی خود را با تکنولوژِ روز دنیا طراحی کرده،به گونه ای که با مواد اولیه داخل کشور سازگاری بالایی داشته و از نظر اقلیمی و نواسانات برق گشور طراحی شده است، تا خری داران این محصولات در شروع کسب و کار خود بسیار موفق ظاهر شده و کورس رقابت را از رقبای خود در بازار بربایند

 

 

 

 

محصولات مشابه