سیم خار دار حلقوی

نوع محصول : صنایع مفتولی

اطلاعات محصول
جزئیات

ویژگی‌های سیم خاردار حلقوی

سیم خاردارهای حلقوی به شکل حلقه حلقه هستند و جنس آن‌ها از فولاد گالوانیزه است. این ابزار از یک رشته اصلی فولادی سخت‌ فنر تشکیل می‌شوند که در آن قطر سیم اصلی ۲/۵ میلی‌متر و قطر خارها ۲ میلی‌متر است. سیم خاردارهای حلقوی نسبت به نوع خطی آن، از قیمت بالاتری برخوردارند و البته کاربردهای بیشتری هم دارند. سیم خاردارهای حلقوی به چند نوع تقسیم می‌شوند که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

برای دریافت مشاوره رایگان میتوانید میتوانید با شماره تماس 09120172006 تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند .

  • سیم خاردار حلقوی سوزنی (ساده)

سیم خاردار حلقوی سوزنی را بیشتر از هرجایی، در پادگان‌ها می‌توانید پیدا کنید. این نوع سیم خاردار که به آن صفت ساده را هم دادند، به دلیل قطری که بیشتر از حد معمول دارد، برای استفاده‌های امنیتی مناسب‌تر است و از یک رشته‌ مفتول گالوانیزه به قطر 3 میلی‌متر و دو رشته‌ مفتول به عنوان خار به قطر 2.5 میلی‌متر تشکیل می‌شود.

مزایا و معایب استفاده از سیم خاردار حلقوی

  • یکی از مزایای سیم خاردارهای حلقوی استفاده‌ مجزای آن‌هاست، یعنی شما می‌توانید علاوه بر اینکه آن‌ها را روی فنس یا لبه‌ دیوار قرار دهید، این امکان را دارید که به صورت جداگانه و مجزا هم از آن استفاده کنید.
  • از ورود حیوانات و سارقین به داخل منطقه‌ مورد نظر شما جلوگیری می‌کند و خصوصا برای دیوارهایی که کوتاه هستند، بسیار کاربردی است.
  • سیم خاردارهای حلقوی قدرت کششی بالایی دارند که موجب می‌شود مقاومت ایده‌آلی داشته باشند.
  • به راحتی می‌توان آن‌ها را حمل و نصب کرد.
  • به دلیل گالوانیزه‌ای که در آن استفاده شده، در برابر رطوبت هم مقاوم است.

جمع‌بندی

سیم‌های خاردار در انواع مختلف، کاربردهای تقریبا مشابهی دارند و بسته به میزانی که می‌خواهید امنیت را برای خود فراهم کنید، می‌توانید آن‌ها را انتخاب کنید. همیشه وجود سیم خاردار نسبت به نبود آن، فایده‌ بیشتری دارد. ما هم در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات کاملی به شما درباره‌ انواع سیم خاردار بدهیم تا با استفاده از آن بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. امیدواریم که موارد گفته شده در این مقاله برای شما مفید واقع شود و نظرات و تجربیات خود را درباره‌ استفاده از انواع سیم خاردار با ما درمیان بگذارید.

 

شرکت پارس بافت با بیش یک دهه تجربه در ساخت انواع ماشین آلات صنایع مفتولی آمادگی تامین انواع سیم خاردار در سایز مفتولی مختلف و بسته بندی سفارشی را با بالاترین کیفیت دارا بوده و خریداران می توانند درخواست خود را از طریق فرم درخواست مشاوره برای ما ارسال تا پس از بررسی کارشناسان ما با شما تماس بگیرند .

 

محصولات مشابه