مفتول روکش دار پلاستیکی (PVC)

نوع محصول : صنایع مفتولی

اطلاعات محصول
جزئیات

معرفی مفتول pvc

مفتول pvc نوعی مفتول فلزی می باشد که مغز این مفتول از فلز گالوانیزه یا سیاه یا مسوار می باشد که روکش pvc می تواند در رنگهای مختلفی چون قرمز و سبز و آبی باشد که با توجه به درخواست مشتری تولید می شود .

برای دریافت مشاوره رایگان میتوانید میتوانید با شماره تماس 09120172006 تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند .

 

چه مواردی باید در زمان خرید مفتول Pvc  دقت شود .

 

1-کیفیت pvc  روکش داده شده روی مفتول که باید مقاومت بالایی داشته و به راحتی از فلز اصلی جدا نشود .

2- بهترین نوع مفتول pvc را میتوان نمونه هایی دانست که مفتول اصلی آنها از گالوانیزه گرم برخوردار باشد تا در برابر خوردگی مقاومت بالایی داشته باشد .

3- بسته بندی مفتول pvc به گونه ای که کاملا منظم بوده و با بندیل های تسمه ای بسته شده باشد و سلفون کشی نشده باشد می تواند مانع از آسیب مفتول pvc در زمان حمل و نقل شود .

انواع مفتول PVC  و کاربردهای آن

مفتول pvc روکش دار : همانطور که از نام این محصول مشخص است در تولید آن یک لایه روکش از جنس pvc بر روی سیمهای مفتول کشیده می شود و به این ترتیب مفتول pvc روکش دار و مفتول رنگی به دست می آید که کاربردهای خیلی زیادی دارد به عنوان مثال می توان از این محصول برای راه اندازی تابلوهای برق و انتقال جریان الکتریسیته در داخل ساختمانها استفاده کرد و چون سطح آن را با لایه ای پلیمری پوشش داده اند در نتیجه خاصیت عایق برق بودن پیدا کرده و از این نظر کاملا امن است و باعث انتقال برق به بدن افراد یا بروز اتصالی در سیمها نمی شود و در شرایط آب و هوایی مختلف خطری ایجاد نمی کند. 

مفتول pvc یک نوع سیم تک رشته ای است که از مقاومت فیزیکی خیلی زیادی برخوردار می باشد اما چندان قابل انعطاف نبوده و کمی سخت است، در نتیجه از آن برای ساخت دکور، نگه دارنده یا تکیه گاه در ساختمانها نیز استفاده می شود و معمولا در آن از جوش کاری یا لحیم کاری جهت اتصال استفاده می گردد تا نهایت استحکام در این سازه ها حاصل شود و احتمال گسسته شدن آنها به حداقل ممکن برسد.

 

مفتول pvc گالوانیزه : اگر بخواهیم شما را با پروسه اصلی ساخت انواع مفتول pvc گالوانیزه آشنا کنیم، باید به این موضوع اشاره نماییم که برای ساخت این مفتولها یک سری سیم و میلگرد گالوانیزه گرم یا سرد را آنقدر می کشند تا نازک شده و به ضخامت مورد نظر دست یابند و به سیم مفتول تبدیل شوند و بعد سطح بیرونی آنها را با pvc روکش می کنند و در زمینه های مختلفی مورد استفاده قرار می دهند. 

از جمله کاربردهایی که این محصولات دارند شامل ساخت بناها و پلها، ساخت توری درب و پنجره ها، حصار کشی باغها و توری پرنده ها هستند البته در ساخت و سازها از مفتولهایی با ضخامت و مقاومت بیشتر استفاده می گردد و در امور حصار کشی معمولا از سیم خاردارها و در توری مخصوص دام و طیور از مفتولهای نسبتا نازک بهره گرفته می شود که بتوان به راحتی آنها را شکل داد یا در جهات مختلف کشید و بدون نیاز به لحیم کاری متصل نمود چون برای وصل کردن این توریها معمولا از میخ، پیچ یا منگنه مخصوص استفاده می شود که سرعت خیلی بیشتری به این کار می بخشند و هزینه های آن را پایین می آورند چون در این صورت تمام افراد با کمترین میزان تخصص هم می توانند آنها را راه اندازی و اجرا نمایند و به استخدام یک نیروی متخصص نیاز ندارد.

مفتول pvc توری : دلیل نامگذاری این محصولات به عنوان مفتول pvc توری یا توری جوشی و یا توری حصاری این است که شکل ساخت و تنظیم آنها حالت مشبک یا سوراخ دار دارد و در سطح آنها چندین چشمه به شکل شش ضلعی دیده می شود و در اصل این توری ها مثل پارچه هایی با تار و پودهایی از جنس فلز بافته شده و در هر نقطه از اتصال این توریهای فلزی یک جوش زده می شود تا بافت آنها از هم جدا یا باز نگردد، جنس این سیم مفتول توری هم گالوانیزه است که عمدتا با استفاده از فولاد تقویت می شوند تا استحکام آنها به حداکثر ممکن برسد و بتوان از آنها در پروژه های ساختمانی و شهر سازی استفاده کرد.

 

شرکت پارس بافت با بیش یک دهه تجربه در ساخت ماشین آلات صنایع مفتولی آمادگی تامین انواع مفتول pvc ، مفتول گالوانیزه pvc ، مفتول pvc در رنگهای سفارشی و سایزهای مختلف با ارزانترین قیمت را دارا بوده و خریداران می توانند درخواست خود را از طریق فرم درخواست مشاوره برای ما ارسال تا پس از بررسی کارشناسان ما با شما تماس بگیرند .

محصولات مشابه